sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Sunnuntai-iltaa!

Ompa mukava viikko takana. Mukava treeniviikko, mukava työviikko. Paluu arkeen, joka sisälsi myös vähäsen juhlaakin. Tosiaan olen taas hetken siinä omassa työssäni, jossa mulla on vakkaritoimi. Aika onnellisessa asemassa siis olen: saan tehdä työtä josta pidän ja sitä työtä riittää! Ensi viikolla on kyllä heti lomaviikko, joka on mulla kouluviikko, joten kunhan tuo koulu on saatu käyntiin, niin arki on täällä taas. Ei haittaa, koska arki on parasta.

No sitten siihen viikon juhlaan. Eilen pidettiin mun siskon tissiäisiä. Kyllä. Tissiäisiä. Aika raju nimi kekkereille, mutta hauska. Oon viihdyttänyt itseäni kertomalla noiden bileiden nimeä kavereille ja muille ja etenkin miespuolisten ihmisten reaktiot on kyllä niin huvittavia. Ei, ei se ole käynyt hakemassa silareita tallinnassa eikä myöskään penkkipunnertanut suomenmestaruuksia, mutta lapsensa imettämisen se lopetti. Tissiäiset on siis tytöille vähän kuin varpajaiset jätkille. Niin sitä voi arkea ja arkisia asioita höystää juhlalla ja ennen kaikkea huumorilla. Hauskaa oli ja vaikka en ollut baarissa, niin tänään on väsyttänyt niin vietävästi.

Viikon liikunnat:

ma: sali 55min. + uinti 30min.
ti: ---
ke: sali 1h10min. + hiihto 40min. + juoksu 20min.
to: hiihto 55min. + vatsalihasjumppa 30min.
pe: sali 1h10min.
la: hiihto 55min.
su:---
yht: 7h10min.

Lopuksi vielä erittäin kuvat asiaankuuluvista (muttei asiallisista) tarjoilusta ailisissä kemuissa:



Mukavaa sunnuntai iltaa ja tulevaa viikkoa kaikille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3