sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Salilla!


Olin tänään salilla. Ihan siis oikealla kuntosalilla, jonne piti sai maksaa sisäänpääsyn ja jossa oli myös muita, vieraita, treenaajia. Pitkästä, todella pitkästä aikaa! Ei sillä, ettäkö Jarpan veljen kotisalissa olisi mitään vikaa. Päivän tunteroisen mittainen salitreeni oli AaltoAlvarilla ja kaverina sekä apukätenä mulla oli mun hiljattain liikunnasta innostunut pikkusisko. Myös siitä oon ihan superiloinen, että se on ruvennut harrastamaan liikuntaa. Oon varma, että voidaan tulevaisuudessa touhuta yhdessä liikuntajuttuja, vaikken enää kohta apukäsiä tarviikkaan.

Tein aikamoisen yläkroppatreenin ja kieltämättä on vähän uuvelo tunne, kun pitäis treenin jälkeen kinkkailla noilla kyynärsauvoilla. Vähän sama fiilis, kun jalkatreenin jälkeen hölkkä salilta himaan. Siihen on vaan vähän enempi tottunut, jos jalat on makaronia ja itseä pitää liikuttaa, kun että kädet on makaroonia ja itseä pitää liikuttaa! Hienosti oon jokaiselle viikolle saanut yläkroppatreenin, vaikka muuten tämä elo on melkoista vammailua ollutkin. Yksinhän se ei mitenkään olisi mahdollista, joten tosi kiitollinen olen kaikista avuista mitä olen saanut. Ensi viikolle ajattelin yrittää jopa kahta treeniä, jos sopiva sauma tulee. Jää nähtäväksi.

Liikunnasta vaan tulee niin hemmetin hyvä fiilis, ettei mitään rajaa. Paljon parempaa tapaa aloittaa yksi pääsiäisen pyhistä ei vaan voi olla. Ootan jo niin innolla aikaa, kun pääsee ihan ite kulkemaan salille tai mihin vaan. Pyörähankinnan aion laittaa tulille heti pikapuoliin, kun tästä kipsistä pääsen. Samoin luulen, että vesijuoksu ja uinti tulee olemaan kova juttu tulevina aikoina. Yhdeltä kollegalta kuulin, että ainakin hänen kipsihoidon runtelemalle jalalle oli vesi tehnyt hyvää, enkä yhtään epäile sitä.

Kohta lähden vähän ulos käpyttämään. Luulen, että olen selkeästi ulkoillut enemmän mitä moni vastaavassa tilanteessa. Siltikään ulkoilut ei ole lähelläkään sitä luokkaa, mitä tervejalkaisena on. Räntä- ja vesisateessa ei vaan ole mitään järkeä eikä mieltä madella tuolla pidempiä aikoja. Terveenä ei keleillä ole oikeastaan minkäänlaista merkitystä ulkoilun määrään. Tai ehkä hyvällä kelillä ulkoilua on superpaljon ja paskalla kelillä vaan paljon. Mutta nyt, nyt paistaa aurinko!


HYVÄÄ PÄÄSIÄISEN JATKOA KAIKILLE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3