sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

SunnySunday

Viikko alkaa olla paketissa ja tulevan kolmannen yövuoron jälkeen olisi nukkumapäivän lisäksi edessä neljä vapaapäivä. Kyllä hymyilyttää. Tänään kävin kympin hitaalla hölkällä ja onnistuin siinä varsin mallikkaasti. Kukaan vastaantuleva ei saanut kevyillä askelillaan lisättyä piiruakaan vauhtia mun askeleisiin. Ja pää pysyi kylmänä myös mun henkilökohtaisen päässäsoivan dance chartin tämänhetkisen top-ykkösen (lue: Pitbullin Back in time :D) soidessa nappikuulokkeista! Hienoa. Harjottelun haaste on/tulee olemaan juurikin nuo hitaat palauttavat lenkit, että jaksaisi sitten VK-treenit superhyvin. Ja uskon sen olevan avain myös 1.45.00 puolimaraton aikaan. Ja jos jotain olen oppinut, niin toivottavasti ainakin sen, että yövuorojen välissä jos lenkille lähtee, niin niiden on just oltava sellaisia kuin tänään. Summasummarum, juoksukilometrejä tälle viikolle on saatu kasaan sellainen viitisenkymmentä, ehkä vähän vajaa. Mutta alkaa jo näyttää taas aktiiviharrastukselta. Kivaa.

Vielä kun tosiaan tuon tulevan yön jaksaisi kahlata läpi, niin ens viikko tulee olemaan niin mukava. Ollaan miehen kanssa kumpikin vapaalla (olenko mä tätä mieltä vielä keskiviikkona!? Heh. Olen mä!). SM-liigan finaaleita on tarkoitus seurailla ja "ikävä kyllä" niitä on varmaan joku ilta lähdettävä ihan baariin seuraamaan! Työkaverin sanoin, "Jaa, kai sitä vois tänään katsoa jääkiekkoa, kun on huomenna vapaapäivä". Niin, että sitä voipi sitten jokainen tahollaan miettiä, että miten ne asiat toisiinsa liittyy. On nää kolmen yövuoron putket tosiaan melkoista kahlaamista, kurassa kahlaamista.

Tänään on kyllä ihmeen toimelias päivä ollut, kun olen jopa lenkin lisäksi saanut pestyä pyykkiä. Rikkonut siis mitä karuimmalla tavalla taloyhtiön järjestyssääntöjä pesemällä sunnuntaina pyykkiä. Mutta mulla on puolustus, mikäli joku sunnuntailepopäiväfriikki tulee urpoamaan, kun kohta lähden niitä pyykkejä ripustamaan. a) Vuorotyöläiselle sunnuntaissa on pyhää vain siitä saatavat korvaukset. b) Kokemuksesta tiedän, että ruuhkamaanantaina tämä ehkä samainen sunnuntailepopäiväfriikki tulee pesemään ainakin kolme koneellista lakanoitaan käyttämättä lainkaan pesuainetta ja niin myös mun pyykit haisee homeelle ja saan pyörittää koko satsin uudestaan. c) Se joku mun takin varastanut vedetäänviinaajokavitunpäiväfriikki makaa toivottavasti oloissaan, eikä jaksa lähteä tuonne kuivaushuoneeseen reissulleen. Varmuuden vuoksi aion arvokkaimmat kuteet tuoda ylös. Olisi nimittäin muutakin hankittavaa, kuten nyt esimerkiksi kaikenmaailman urheilukamoja, kuten nyt esim. maastokenkää, juomareppua.. Kenkiä vois ostaa vaikka paritkin. Kaikkee tosi hifiä, ihan motivaation vuoksi. Sit olis kiva sellanen Apple macbookki ja iPhone. Jokusen satasen voisin myös sijoittaa kaikkiin kivan värisiin kevätvaatteisiin. Oon nimittäin huomannut, että sitä on heti paremmalla tuulellakin, kun vetää nyt vaikka keltaiset housut jalkaan! Ja mun velikin yks päivä sanoi, että kyllä nyt on niin keväistä vaatetta ja asustetta, että järvestäkin sulaa jäät.... Vai olikohan se vittuilua!??! :D. Hyvää tulevaa viikkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3