maanantai 3. joulukuuta 2012

Viikko 48

Viikko se on taas vierähtänyt ja (apua :O) jälleen aika kevyin liikunnoin, nimittäin punttisalia 2 x 60min. ja spinningiä 2 x 60min. sekä hieman juoksentelua sisäradalla "loikkatreenin" (30min. + 15min.) yhteydessä. Tuo viimeisin on siis uusin tuttavuus mun treeneissä ja täytyypä sanoa, että varsin mukavaa puhaa :). Loikkaharjoittelu olisi tarkoitus ottaa osaksi ympärivuotisia treenejä, joko juoksulenkkien yhteydessä ulkona tai salitreenin yhteydessä sisäradalla. Olen siis vielä aika noviisi tuon loikkaharjoittelun suhteen, mutta ehkäpä kirjoittelen kokemuksiani siitä tuonnempana.

Eilen sekä viime yönä oli taas kurkku ja korvat niin tuhannen kipeät ja päätin, että nyt tulevana aamuna (maanantaina) varailen kyllä työterveyteen aikaa. No, kas kas, illalla ei sitten tuntunut kurkussa juuri mitään. Täytyy nyt vähän pohtia miten toimin. Mä vaan niin kovasti toivon, että tulisi jo ihan "100 prosenttisen terve fiilis"! Tää blogikin alkaa muistuttaa yhtä valitusvirttä (no ei kai sentään!) joka on kaikkea muuta kun mun tapaista :D.

Mutta tässäpä pientä päivitystä täältä yövuorosta (voin kirjoittaa tuon, koska työnantajani ei lue tätä blogia :D). Ehkäpä aikani kuluksi valmistelen loppuun myös jonkin aiemmin aloitetuista teksteistäni. Mukavaa viikkoa!

P.S. Kirjoittelin tuossa taannoin postauksen maratonohjelmista. Kyseisessä tekstissä oli linkki Janne Holmenin maratonohjelmiin kohti vaihtoehtoisia loppuaikatavoitteita. J (huomattavasti näppärämpänä tyyppinä) laskeskeli noista ajoista 3.30 loppuaikaan tähtäävän ohjelman, joka on mulla tulostettuna versiona sekä linkkinä sähköpostissa. Oon siitä aika liekeissä nyt ja yritän saada sen tässä joku päivä liitettyä tänne blogiin.. Tiedosto on vaan vähän sellaista mallia jota en oikein kovin hallitse, mutta yritetään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3