sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Viikon liikunnat

Jep, tänään se sitten tapahtui. Mä (tai aiemmin todennäköisesti mun äiti) oon onnistunut 56 kertaa olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kun kelloja on siirretty joku kesäajasta talviaikaan tai talviajasta kesäaikaan. Tää 57. kerta meni sitten vähän pieleen ja 29-vuotiaana en ainakaan voi syyttää siitä äitiäni.

Eilen iltavuorosta tullessa äimäilen miehelle, että mitenhän se meni näiden älypuhelimien kelloujen kanssa.. Että siirtyykö ne vai ei. Pommiin nukkumisen vaaraa ei ollut, niin totesin vaan, että no mä sitten seinäkellosta tarkastan, että miten meni. Aamulla kello kuus (tai siis viis) soi kello ja unenpöpperössä kelasin vaan, että joo samassa ajassa ollaan seinäkellon kanssa, ei muuta kun nopeet aamuhommelit ja töihin. Öööö. Ihan niinkun meidän seinäkelloissa olis joku automaattinen kellojensiirtojärjestelmä. Daaaa, mikä dille. Ja mun älypuhelinkin oli sitten loppujen lopuksi älykkäästi ihan missä lie aika vyöhykkeessä, mikä oli selitys sille ettei aika päivittynyt.

No tekevälle sattuu. Töissä oli kyllä kaikki enemmän vähemmän hereillä, yökkö oli hyvillään ja aamuvuorolaisten tullessa hommat oli jo varsin hyvällä mallilla. Kerrankin oli spesiaalipaljon spesiaaliaikaa ja se on työssäni hyväksi aina! Oikein hyvä päivä siis. Hauskinta tässä on se, että aamulla ihan kuvittelin olevani jotenkin pirteämpi, kun olin mukama nukkunut tunnin pidempään.

Viikon liikunnat:

Ma: Juoksu 35min.
Ti: Kuntosali 1h15min. (kehonpaino/toiminnallinen)
Ke: Juoksu 50min.
To: Kuntosali 1h (voima) ja Uinti 30min.
Pe: -
La: -
Su: -

Yht. 4h 10min. Takana on siis kevyempi viikko. Loppuviikon otin sitten lepiä ja sen kuurin tuohon jalkaan. Se on kyllä ihan hyvä jo. Huomenna ajattelin kokeilla hölkkäillä 30min. ennen aamuvuoroa. Näin niinkun yleinen tilannepäivitys tuon jalkaterän vammailuista on se, että päivä kerrallaan. Pitkää tai kovaa ei edelleenkään pysty juoksemaan. Pieniä etenemisiä siis jotain kuukauden välein tässä on tapahtunut, mutta ei mitään suurta takapakkia.

Taannoisessa tentissä tuossa viikolla onnistuin mun mielestä hanskaamaan aika hyvin esimerkiksi reniini-angiotensiini-aldosteronijärjestelmää, joten tottakai mun oli hanskattava myös itsenipalkitsemisjärjestelmä. Tällä kertaa se tapahtui uuden treenikassin muodossa. Mun on jo pitkään pitänyt hankkia mun pikkusen Puman kassin kaveriksi joku isompi treenikassi.


Tänään ruokakauppareissulta tarttui mukaan myös luettavaa. Haikasin vähän Juoksija-lehden uutta irtonumeroo ja irtokarkkeja. Mutta koska Salessa ei ollut kumpiakaan (ensimmäinen tulee onneks ensi viikolla ja jälkimmäiset... tuskin onneks koskaan, ehkä parempi niin), tyydyin toisenlaiseen vaihtoehtoon sunnuntain kunniaksi.


Mun mies joskus harvoin ostaa jonkun punttilehden, ite tuskin koskaan. Tuonkin lehden kanssa kävi niin, että se kerkes sen pläräämään ennen mua.

2 kommenttia:

  1. Ihan mainio lehti, toi 4.90e on jo sellanen hinta että vois ehkä itsekin ostaa. Usein vain noissa on isolla että "100 SIVUA!" tms. mutta mainoksia on sellaset 75% ja oikeita juttuja ja artikkeleja vaan muutama..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan pätevältä lehdeltä vaikuttaa. Mulla tahtoo olla aina vaan se Juoksija ostoskorissa, mutta täytyypä ottaa tavaksi ostaa aina välillä joku muukin lehti.

      Poista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3