keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kevättä ilmassa.. Vielä toistaiseksi.

Jämerät on kyllä olleet kelit tänä talvena, ei voi muuta sanoa. Lunta ei ole ollut nimeksikään ja viime päivinä tyypit on kulkenut huppari päällä vaikka maaliskuu ei ole vielä puolivälissä. Huh huh. 

Jossain on vähän lunta

Vaikka on ollut lämmin talvi, niin aurinko on näyttäytynyt viime kuukausina ihan liian harvoin.

Harmaa aamuinen kaupunki

Itsellä alkaa olla D-vitamiinit sen verran vähissä, että viime päivinä näyttäytynyt aurinko on tehnyt todella terää. Samoin kun nämä vapaapäivät, jota tällä viikolla jokunen kappale. Eilen sain jopa lenkkiseuraa, kun mun pikkusisko Seinäjoelta on täällä vierailulla. Kierrettiin reilu tunnin lenkki vuoroin hölkkäillen ja vuoroin kävellen. Ennen kuin "rakastuin" lajiin nimeltä juoksu jaksoin kävelylenkkejä tehdä itekseenkin, mutta nykyään ne on jotenkin tylsiä. Paitsi ehkä metsässä sauvojen kanssa!

Keväinen aurinkoinen metsä

Virkistävää on ollut myös treffata muita läheisiä. Viikonloppuna oli meillä vierailulla mun lapsuuden ystävä perheineen. Nyt kun olen ollut opintovapaalla, mutta kuitenkin vuorotyössä, on tuo sosiaalisuus ollut aika vähäistä. Oon myös miettinyt, että aika hyvä mun työyhteisön on oltava, sillä ikävöin mun työkavereita. Tuttuja ja turvallisia ihmisiä.

Kevät on kuitenkin ihanaa aikaa. Tulee kesä ja kaikkea. Tulisipa juoksukesä. Finlandia maratonin lähtölistalla ainakin ollaan. Saa nähdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3